sobota 19. decembra 2015

Montáž svetla a zrkadla

Včera som kúpil svetlo a Kristínka mi dala aj zrkadlo do kúpeľne, ktoré mi kúpila v Ikea. Tak som to dnes namontoval.

Rozbalil som lampu a pozeral, že okrem žiaroviek tam dali ešte aj rukavičky. Pozrel som si návod a zistil, že nebude to také ľahké namontovať, samému. Ružica sa musela odskrutkovať, na strop sa musel prichytiť tanier, namontovať káble do ružice a ružica sa zase musela nasunúť a prichytiť na tanier. Potom sa mohli montovať kovové vruty tienidla. Celkom v pohode, akurát že tanier bol k ružici prichytený izolačným káblom, takže som ich musel držať spolu. No a keďže ružica je kovová, bolo to pekne ťažké.
Najskôr som demontoval žiarovku a vymeral si tanier, vyvŕtal diery a dal špeciálne hmoždinky do sadrokartónu. Potom som si začistil káble, roztiahol ružicu a dal si ju na hlavu atak prichytil tanier. Zapojil káble a zase namontoval ružicu. Všetky veci som musel mať za pásom, lebo som nemohol zliezť zo stoličky. Ruky mi išli upadnúť, ale nakoniec som bol rád, keď to bolo prichytené. Namontoval som žiarovky a našťastie to celé svietilo.






No a mohol som montovať tienidlo. To bol trošku problém, najskôr som myslel, že na gumové koncovky treba lištu nastoknúť. Nakoniec som zistil, že sú to skrutky a tak ju bolo treba vymontovať na strčiť a zase zaskrutkovať. Všetkých 15 (3 ostali do zálohy). Po 5 som mal toho už plné zuby. Druhá vec bola, že nikde nebol uvedený postup pokladania. Takže to bolo pokus omyl. Niektoré som musel demontovať a preložiť inak. Ale výsledok stál za to, tie 2 hodiny sa oplatili. Izba je super a svetlo krásne a jasno svieti (na fotkách to nie je tak pekne vidieť).






No a ako záver dňa som namontoval ešte zrkadlo do kúpeľne. To už nebol problém.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára