nedeľa 20. decembra 2015

LED do kuchyne

Dnes som si objednal LED svetlá do kuchyne.

Najskôr som zvažoval, či použijem Led. To z jediného dôvodu, že musím prevŕtať skrinku a schovať do nej zdroj. Pri cenách lámp, ktoré stoja okolo 80 Eur za kus (ja by som potreboval 2), som si povedal, že pôjdem touto cestou. Dnes keď som bol v Ikea som videl aj ich riešenia cez Led, kde by ma vyšlo svetlo asi 2x toľko, ako keď objednám z internetu. preto som opäť našiel na blogu časť, keď som robil svetlá v obývačke a cez Ledstar objednal zase všetky komponenty. Bol som s nimi spokojný a vedeli mi poradiť. Nechcelo sa mi behať po Bratislave, zase mi to privezie kuriér.

Objednal som si 2m vysokosvietivého pásiku (napísali mi, že je postačujúci) komplet aj so zdrojom za 22,60 Eur vo farbe zimná biela (v Ikea toľko stálo len jedno led 80 cm s rámikom), hliníkovú lištu s matným bielym pásikom 2m (4,90 Eur/1m), 2 koncovky na ukončnie lišty (0,50 Eur/ks) a 4 príchytky lišty (0,70 Eur/Ks), lebo som nechcel dávať obojstrannú pásku.

Kuriér stojí 4,90 Eur a malo by mi to prísť ešte 23.12.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára