streda 2. marca 2011

Obkladanie dokončené

Včera bol Dušan na byte. Dokončil všetky obkladacie práce.


Teda nalepil sokle, obložil vaňu, múrik a lištu na múrik. Bol som to teraz pozrieť, vyzerá to podľa mňa veľmi dobre. Až na ten odrazený kúsok. Ten ale zatriem a bude za páčkou. Horný odsek je už ale odstránený a to je dôležité.










Poobede som bol na byte, povyberal krížiky zo špár. Z podlahy pokiaľ to šlo vyškrabal špachtlou špáry, steny nnie, by praskli. Potom som to poriadne povysával a Dušan to vyšpáruje. Na zem ide šedá špárovka, steny budú mať bielu špárovku. Obe elastické, aby dlhšie vydržala. Potom príde ešte silikónovať rohy. Tým by mal byť byt ukončený. Ešte som umyl poriadne podlahu od lepidla, snažil som sa aj steny.




Konzolu mi prídu montovať zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára