sobota 12. marca 2011

Stropy a obklad v kuchyni

Dnes bol náročný deň, ale o to úspešnejší.


Najskôr som si bol včera po práci zabehať a potom do Baumaxu kúpiť Knauf N lepidlo na obkladačky a omietku FeinPutz (spolu 12,39 Eur). Išiel som skorej spať, ráno o 8 mal prísť ujo s obkladačom.

O ôsmej aj prišli, teda už o 7:45. Naložili sme veci do môjho auta a išli na byt. Vyniesol som veci a došiel už Juro. Dole sme stretli domovníčku, ktorá si neodpustila poznámku, že zas bude buchot, že už keď ju neporazilo tento rok, tak nikdy, no a taktiež o tom, že nemám okno v obývačke so stĺpikom, tak ako by malo byť. Už ma s tým štve, lebo téma okno bola už minulý rok, keď mi ho urobili. To, že tam majú presklenný balkón jej nevadilo. Na dome stavali lešenie k zatepleniu a my s Jurom sme išli nakúpiť minerálky a pivo do Tesca. Keď sme prišli, dole už čakal Karol. Števo nedošiel, asi bol znavený po stretku večer v bare.


Keď sme došli na byt, tak som dal obkladačovi Pištovi jeden CD profil na obklad. My sme zatiaľ nachystali veci a začali montovať strop v chodbe. Ujo Jano začal robiť omietky v kúpeľni. Bolo treba dať do roviny stenu pri vani vedľa a nad obkladmi, no a taktiež stenu pri dverách. Okolo obedu mal Pišta obloženú kuchyňu a ujo omietky. My sme skoro dokončili chodbu a namontovali sme aj dve dosky v malej izbe. Ja som išiel s Karolom o 12-tej do Baumaxu kúpiť špárovku. Kúpil som Knauf Manhattan, ktorá je o niečo svetlejšia ako šedá (3,29 Eur). Nakoniec som to kupovať nemusel, stačila by šedá, ale zas by zanikla.







Keď sme došli, chalani sa najedli a Pišta začal špárovať. Ujo Jano mal už dokončené omietky a tak si umyli náradie a odviezol dom ich k nám k autu. Ale zabudol kabát na byte, tak som sa musel vrátiť poň, lebo tam bol mobil a kľúč od auta. Dal som mu 10 Eur na benzín a Pišta si vypýtal 35 Eur za prácu. Odstrihol som mu ešte z profilu v garáži na búdu pre psa a požičal vertikulátor a išiel nazad za chalanmi.





Na byte sme začali dokončovať spálňu. Než sme odišli, tak sme prichytili dve dosky a chalani zatiaľ namerali ostatné. Prichytili sme aj tie a viacmenej na pár dosiek, ktoré musím domerať a prichytiť. To urobím zajtra, dnes som už bol unavený a myslím, že to už zvládnem aj sám. Tieto malé kusy nie sú až tak ťažké. Takže o 16:30 som bol už doma a konečne sa umyl a najedol. Každopádne mi Juro s Karolom moc pomohli.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára