pondelok 21. marca 2011

Silikónovanie

Včera som sa vrátil z Prahy. Dušan bol na byte cez víkend.


Vysilikónoval mi sokle, rohy. Niektoré veci budem musieť urobiť ja, až budem tmeliť steny. Peniaze Dušanovi dám, keď príde do Bratislavy, lebo robí na kaštieli. Obkladajú mramor. Teraz môžem začať tmeliť.




Budúci víkend asi zoberiem deň dovolenku (v stredu), zavolám montérov dverí a ja zatiaľ s Jurom urobím konštrukcie v obývačke a kuchyni. Musím si dovtedy vyjasniť, ako sa bude montovať ten podhľad.

Pozitívne je aj to, že nám začali zateplovať dom. Už je lešenie aj na mojej strane. Keď som bol okolo 11tej na byte, tak lepili už polystyrén na steny. Zdalo sa mi, že ich nepenetrujú, ale PS Stavby to nerobili ani na vedľajšom dome na Čiližskej.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára