štvrtok 31. marca 2011

Úpravy

Dnes som išiel dokončiť nejaké veci na byt.


 Nebolo to nič náročné. Najskôr som si vypočítal, koľko mi chýba materiálu. Kúpil som v Gibsole úchyty a dróty za 5,35 eur (17ks úchytov, 25ks spojok, 9ks 250mm drótov s očkom a 8ks 375mm drótov s očkom). Po práci som išiel najskôr potvrdiť záruku do Adla. Na zámok mám záruku 11 rokov, na ostatné 2 roky. Potom rýchlo na byt, kde som najskôr posunul dve priečky v malej izbe. Na rozdiel 50 cm som doplnil ďalšie dve. V kuchyni som to nerobil, nechcel som vŕtať do stropu. Potom som ešte namontoval pár UD profilov do rohov v kuchyni a zhodil dosku pri ostrovčeku. Rozmeral som si zadnú stenu, ktorú urobím zajtra. Bude tam výklenok na poháre. Zajtra dokončím tieto veci, ktoré môžem urobiť aj sám. V sobotu buď budem robiť stropy (ak bude môcť Pišta), alebo brúsiť a tmeliť. Chcem vynosiť aj odpad z bytu. Využijem kontajner zatepľovačov, zberný kontajner pristavený v sobotu Ružinovom (tam nemôžem dať stavebný materiál) a zberný dvor. Musím vyhodiť dvere, zárubne, sutinu, dosky, malé kusy sadrokartónu a obkladačiek, no a iný odpad z bytu. Obkladačky rozbijem a tak ich vyhodím.

Každopádne si musím dokúpiť ešte materiál. Ostali mi na byte len 3 ks CD profilu. Takže musím doniesť ešte 18 ks CD profilov a 10 ks UD profilov. Ostatné už mám. Buď to kúpim až v pondelok (tým pádom cez víkend nerobím konštrukcie) a dovezie mi to Juro z roboty na záhradke, alebo si kúpim záhradku ja (nejakú neznačkovú za 50 Eur) a donesiem si to v sobotu sám. Gibsol je otvorený do 13tej a záhradka sa mi bude ešte hodiť. Cena bude okolo 70 eur, lebo CD profily sú drahé a kartu od kamaráta už pýtať nejdem. Dlho by to trvalo.

Jediné, čo mi robí starosť, je zlom a predel obývačky. Už som vymyslel, ako spravím podhľad, ale neviem, o koľko ho znížiť a hlavne čo urobiť s predelom a šikminami na boku.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára