nedeľa 27. marca 2011

Tmelenie

Včera som išiel na byt po 12tej. Na pláne bolo tmelenie.


Dom už bol celý obložený, aj okná vymenené. Zábradlie na balkóne zhodené a v schránke oznam, že zajtra mám byť na byte medzi 17-20, aby som si objednal dodatočné elektrické kľúče od brány (kus za 3,60). Dostanem dva zadarmo. Všade bolo neskutočne veľa špiny, takže v stredu zavolám Adlo na výmenu dverí. Ja si vezmem dovolenku a s Jurom dokončíme strop v obývačke.







Potom som nalepil pásky na spoje dosiek a zarobil tmel. Začal som tmeliť malú izbu, potom chodbu a nakoniec spálňu. Išlo to pomerne rýchlo a pred 17tou som to mal urobené. Kúpeľňu som nerobil. Toto je prvá fáza, teraz to prebrúsim a urobím širšiu vrstvu, ktorá sa tiež vybrúsi a pôjde záverečná jemná vrstva. Tým bude všetko pripravené na penetrovanie a maľovanie.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára