pondelok 28. februára 2011

Renovácia obkladačky

Kúpil som si vysávač. A začal opravovať poškodenú obkladačku.


V piatok som si bol kúpiť priemyselný vysávač. Rozhodol som sa nakoniec kúpiť vlastný, lebo na požičaný by som musel aj tak kupovať sáčky a filtre, ktoré stoja okolo 15 eur, obťažovať druhých a pod. Ak by som si požičal z firmy, tak by som platil 15 eur za deň a ešte dával zálohy 170 eur a viac. Po 5 vysávaniach by som mal na vlastný. Rozhodol som sa pre Kärcher WD 3.200. Najskôr som chcel lacnejšiu 2.200, ale tá je vraj slabá. Takže som kúpil tento aj s náhradnými vreckami, ktoré treba používať hlavne pri jemnej špine. Zaplatil som 89,91 eur. Potom som išiel pre nový balík obkladačiek, ktorý ma vyšiel 45,06 eur, odniesol ho na byt. Tým to pre víkend skončilo, lebo Dušan nemohol prísť.


Dnes bol Dušan na byte. Začal zhadzovať odrazenú obkladačku. Tým, že sú blízko seba, tak sa odrazila aj tá pod ňou. Takže tak dal dole 2 ks, 3 je tiež trošku odrazený, ale bude za práčkou. Dosť bol vytočený, tak išiel preč a dokončí to zajtra. Nalepí tam 2, dokončí múrik, vaňu a vyspáruje. Už má niektoré veci narezané.

Ja som bol po práci na byte zhodiť dole lepidlo. Bol som tam asi hodinu, bolo mi dosť zle, ale dokončil som to. Taktiež som dohodol montérov konzoly na klímu. Dnes prišla špeciálna objednávka, lebo kvôli zatepleniu musia byť dlhšie ramená. Tak sme sa dohodli, že prídu v stredu.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára