streda 9. marca 2011

Navrátil

Včera som chcel vrátiť v Prespore zvyšné 3 ks UW 4 m profily.


Dohodol som sa s Jurom z firmy, hneď po práci sme vyrazili na byt. Zniesli ich dole, namontovali na záhradku jeho auta a išli do Presporu. Tam nám ale oznámili, že berú materiál len do 14 dní na výmenu a vraj aj tak mám ich za 19% DPH a už je 20%. Takže sme ich odviezli ku mne do garáže. Možno ich použijem, alebo predám. Robo ich nechce, lebo toto sú 50 a on má 100.

Večer som volal s Dušanom, že príde v piatok, či sobotu. Dosilikónuje mi kúpeľňu a tým pádom to bude hotové. Podlahu urobil, to len mne sa zdalo, že nie, lebo sokle sa napájajú silikónom.

Taktiež dohadujem na sobotu brigádu. Mal by dojsť Ďuri, Pišta a Karol. Chcem nahodiť stropy v spálni, malej izbe a chodbe. Ráno na 8 by mal prísť ujo Jano s obkladačom. Pôjdeme na byt a kým my budeme montovať, ujo urobí omietku a chlapík obloží kuchyňu. Potom môžem tmeliť a dokončiť obývačku. Dnes pôjdem upratať po Dušanovi v obývačke, aby sa nám v sobotu dobre robilo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára