pondelok 20. septembra 2010

Vylievanie

Včera som sa bol pozrieť na byte, ako postúpili s vylievaním podlahy.

Keď som odchádzal v utorok na hory, bol som sa pozrieť, ako je na tom moja podlaha. Už mali vyplnené trámy Liaporom a prvá vrstva dosiek bola položená.

Včera som sa bol pozrieť, ako postúpili. V stredu nerobili, lebo bol sviatok a ani ja som to nechcel, pre blaho nájomníkov. Hneď som si všimol na trochu neporiadku na chodbe. Byt bol vyliaty, chodba len sčasti. Museli ju robiť na etapy, vyrovnali ju Liaporom a polystyrénom. Na to dávali flex a sádrový poter. Obývačka a kuchyňa už boli urobené, teda obývačka vo vysekanej časti. Dorovnali aj skoky v spálni. Vo WC bola toaleta zložená z radiátora, aby nepraskla,keď si na ňu niekto sadol.

Dnes mi dorovnajú pôvodnú obývačku, chodbu. Nechajú to zaschnúť a pôjde na to nivelizácia a nechá sa poriadne zaschnúť. WC podložia radiátorom. Pôvodný rozpočet vraj bude prekročený, kvôli chodbe hlavne. Miesto plánovaných 20 vriec použili už 63. Taktiež malá izba bude asi mierne pod chodbou, preto ju dorovnajú.











Dnes mi volali aj z kúpeľnového štúdia, že mi dovezú objednaný tovar. Posunul som to o týždeň z dôvodu vylievania podlahy. Musím doplatiť ešte 24 eur, lebo mi na jeden tovar nedali DPH.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára