štvrtok 23. septembra 2010

Nivelizácia ukončená

Včera mi vyliali nivelákom chodbu a obývačku s kuchyňou.


Večer som sa tam bol pozrieť. Nemohol som nafotiť viac fotiek, lebo cez chodbu som sa nikde nedostal. Ani schody som neumyl. Nedalo sa. Preto zatiaľ len 2 fotky. Po práci sa idem pozrieť na byt, umyť schody a odfotím celý byt. Fotky zavesím večer. Podlaha už bude suchá, ale musím ju nechať poriadne preschnúť, než na ňu budem klásť dlažbu.



Dnes som aj dostal konečnú kalkuláciu za podlahu. Nakoniec vyšla o 687,92 eur drahšie. Celková suma je teda 3 270,05 (pôvodná bola 2 582,13) s búraním, prácami a réžiami za odvoz odpadu. Použili sme trochu iný postup, taktiež sa muselo viac vylievať (skok v chodbe a kuchyni). Najväčšiu položku urobil sadrový poter, nakoľko cement som nemohol dávať, kedže ten je až od 7cm hrúbky a o to viac by som musel dorovnávať ostatné miestnosti. Je to veľa, nepočítal som s tým, ale bolo to nevyhnutné.


Dnes sa pôjdem pozrieť na nejaké obklady a dlažby do kúpeľne.
Zajtra prídu na 9:00 po veci, ktoré ostali na byte. O 9:30 preberiem práce a vyplatím rozdiel.
V utorok večer mi prídu namontovať aj chýbajúcu roletovú sieťku na balkónové dvere.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára