utorok 21. septembra 2010

Nivelizácia prvých izieb

Dnes je deň oddychu. Všetko musí poriadne vyschnúť.


Včera mi robotníci dorovnali sadrovým poterom chodbu. Takže už je konečne jeden celok. Bol to veľký skok, preto ju museli robiť na viackrát. Taktiež mi v obývačke flexom dorovnali pôvodnú časť obývačky a nerovnosti. Spálňu a malú izbu mi už nivelizovali. Takže sú pekne rovné.

Večer som sa tam bol pozrieť a umyl som schody až ku vchodu. Úplný rozdiel. Podlaha je pevná, jednoliata. Som spokojný. Síce bude v chodbe oproti dverám skok, možno aj 3cm, ale to je aj tým, že je vyššie položený prah a aj pôvodné dvere boli vyššie. Rozdiel dorovnám plávajúcou podlahou a podkladom pod ňu. Prípadný rozdiel mi vadiť nebude, lepšie ako by dvere boli väčšie.

Teraz musím deň počkať, aby podlahy, najmä tie sadrové, poriadne preschli. Zajtra mi prídu nivelizovať chodbu, kuchyňu a obývačku. A bude uděláno.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára