utorok 7. septembra 2010

Podlaha - vysekanie

Včera mi začali robiť podlahu. Keď som večer otvoril dvere, všade bola hromada napakovaných vriec. Tie vynesú ešte tento týždeň, zvyšok začnú robiť budúci týždeň.

O 10:30 prišiel majiteľ s dvoma chalanmi, prebrali sme si ešte raz, čo treba, podpísal som objednávku a začalo sa robiť. Hneď som im poslal zálohu 1000 eur na účet.
Obsekávali všetko ručne murárskymi kladivkami, lebo predpokladali, že v podlahe budú aj káble susedy podomnou.

Ale čo vlastne urobili. Odkryli mi 1/3 obývačky, kde pekne vidieť rebrový panel. Táto bola najviac porušená a vyzerá to síce strašne, ale bolo to nutné. Jednotlivé medzery sa vyplnia tvrdeným extrudovaným polystyrénom (XPS). Na ten pôjde 6 cm cementový poter. Všetko sa vyrovná pomocou Baumit BauKleber Flexu, ktorý sa naimpregnuje a zvyšok sa vyrovná nivelákom 4 mm.

Problém je trošku s chodbou a kuchyňou. Obe mi museli tiež vysekať, lebo v chodbe bol droliaci sa poter a kuchyňa bola vyššie. V kuchyni bolo vidieť, že poter je na akýchsi pilinách. Keď to odkryli, tak tých pilín tam bolo pomerne dosť, takže sa dostali pod úroveň konštrukčných rámov. Preto mi budú musieť vyrovnať aj túto plochu, s čím sa síce počítalo, ale mysleli sme, že skok bude nižší.











2 komentáre:

  1. Susedia maju radost co? :)P.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No hlavne aj ja, lebo s tým som nekalkuloval. Okrem toho, že týždenne umývam 3x schody

    OdpovedaťOdstrániť