utorok 28. septembra 2010

Slovenskooo

Tak toto sa môže stať len u nás.


Došiel som na byt o 16tej, stretol som sa s Jurom a išli sme nakladať radiátory. Ostali tam zvyšné dva. 17 rebrový a 6 rebrový. Pozeráme na podlahu v obývačke a tá sa zdúva. Nivelák popraskal a pukal pod nohami. Tak som volal majstrovi. Prídu to zajtra opraviť o 9tej. Vravel, že chalani urobili chybu a dali na sadrový poter cementový nivelák a nie sadrový, ako v kuchyni. Nechcel to zbytočne sekať. Ale keď to puká, tak jasne to opraví, je to ich chyba. Tak dúfam, že za to nebude chcieť peniaze. Musím mu pripomenúť aj ten nadstavec na wc.

Radiátory sme pomaly dali dole. Ten 17 rebrový vážil asi 100 kg. Najskôr sme z nich čiastočne vyliali vodu, aby sa nerozliala ako v nedeľu na schody. Juro na ulici stopol jedného chalana, čo nám ho pomohol vložiť do auta. Malý už bola brnkačka. Ešte jedna batéria a vyrazili sme. Na zbernom dvore sme nabehli autom na váhu a našťastie nám pomohol zamestnanec a nejaký závozník s vykládkou. Váha oboch dokopy 140 kg. Otočili sme sa do garáže a doniesli ďalšie dva z nedele a nejaké trubky. Váha týchto 120 kg. Cena za kg 0,17 eur, chlapík mi dal 45 eur miesto 44,20 a bolo zarobené. Vyhodil som Jura a rýchlo domov. Mali mi doniesť sanitu a montovať sieťky.

To bolo pol šiestej. O šiestej volám, že kde sú sieťkari, že ešte sa neozvali. Jasne, chlapíci na ceste domov na diaľnici smer Topoľčany, zabudli na mňa. Takže prídu vo štvrtok. Služby na slovensku sú neprekonateľné.

Ok počkám na vaňu. O siedmej volám chlapíkovi, kde je. Že má toho ešte veľa, ale ok ide ku mne a príde za 15-20 minút. Stretám sa s Pištom, ideme na byt a čakáme. Volám mu o pol kde je, blúdi. Tak ho navigujem a konečne je tu. Vykladáme vaňu, nesieme ju hore. Na prvom poschodí pozerám, že výpusť mám v strede, mala byť na boku. Takže zase dole, reklamovať. Zle mi spravil objednávku pracovník štúdia, takže vaňa príde asi o týždeň (predpokladám, že ju nebudú mať na sklade). Ale je pekná. WC, batérie, syfon, sklápacie sedátko na wc a umývadlo sú v poriadku. Nakladám ich do auta a odviezol som ich do garáže. 20:15. Super, neviem či si myslia, že tam bývam a môžem čakať koľko chcem, lebo pôvodne mali prísť o 19tej.

Super, takže môžem čakať ďalej.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára