utorok 28. septembra 2010

Radiátory a sadrokartón

Podlaha je ukončená, môžem teda pokračovať ďalej.


Kedže mám v byte 4 radiátory , rozhodol som sa, že ich v nedeľu odnesiem do zberu a budú za to nejaké peniaze. Dohodol som sa s Jurom a boli sme ich naložiť. Zobrali sme jeden väčší a jeden malý. Ten väčší bol problém dostať do auta, ale podarilo sa. Bohužiaľ, zberný dvor bol zavretý. Tak sme ich zložili do garáže.

Odnesieme ich dnes. Aj s tými z bytu. Sú pekne ťažké, najmä tie veľké. Som zvedavý, ako vtrepeme do auta ten druhý veľký, lebo je o 2 rebrá väčší, teda aj ťažší, ako ten z nedele. Ale predpokladám, že tie dva veľké a dva malé radiátory môžu mať dokopy cca. 300 kg. Pri tých cenách za 1 kg by som mohol snáď dostať aj 30 eur.

Dnes večer mi prídu namontovať aj sieťku na balkónové dvere. Taktiež by mi mali doručiť objednanú sanitu (vaňu, umývadlo, wc, batérie) zo Žiliny. Posunul som termín zámerne až na tento týždeň, nakoľko vylievali podlahy a nechcel som, aby mi doničili nové veci.

S podlahármi som preberal aj tému sadrokartón. Okrem toho, že vraj mohli ušetriť možno 200 eur (ak by nedávali OSB dosky, ale polystyrén, na ktorý by išla tenšia vrstva poteru - ale takto je to myslím pevnejšie), sme sa bavili o cene za podhľady. Robia to cca za 27 eur / m2 práca aj materiál. Našiel som túto video príručku, asi to skúsim urobiť sám. Uvidím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára