štvrtok 9. septembra 2010

Voda

Včera a dnes mi robili nové rozvody vody, kúrenia a wc.

Vodári sa našťastie postretali so všetkými, čo mali kľúče od pivnice s výpusťami. Zhodili mi staré radiátory, nahodili nové. Staré odveziem do zberu, každé euro je dobré.
Nahodili mi Geberit, ktorý ale bude 18cm od steny, nie pôvodných 15. Na to príde ešte obklad, takže sa mi zníži priestor asi o 20cm. Pôvodný odpad je ďalej od steny, takže by to nešlo urobiť. Umývadlo s pultom bude zapustené hlbšie, nakoniec ho nedám do zásteny v rovine s WC, 20cm by bolo zbytočne veľa.
Vysekali mi aj guličku v kúpeľni a napojili sa mi na odpad. Natiahli nové rúry, výpuste na práčku, myčku. Otočili mi merače a ventily. Na Geberit nahodili starú misu, aby bolo kam...

Dnes to dokončia, no a musím ich vyplatiť. Cena nakoniec bola nižšia, ako pôvodná maximálna kalkulácia (1530,- eur) o 470 eur. To som rád, lebo každá stovka dobrá.

Taktiež mi včera povedali novinku, ktorá mi ozrejmila, prečo bola podlaha taká doničená. Pôvodná majiteľka vylievala v lete na parkety vedra s vodou, aby mala vlhký vzduch... Okrem toho robotníci, ktorí vysekali podlahu, zistili že pôvodne boli rošty vyplnené zmesou pilín ako v kuchyni. Nevieme ale, prečo časť pri oknách nebola. Tam sa to aj prelomilo. Asi šetrili, socializmus.

Robotníci mi vynosili aj vrecia s odpadom. Ja to pôjdem ešte dočistiť cez víkend, lebo je tam neporiadok aj po vodároch.

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára