pondelok 19. októbra 2015

Kuchyňa

Dnes mi prišli montovať kuchyňu. Samozrejme, že daj niečo robiť známemu a hneď je tam plno vecí inak.

Po 10-tej mi prišli na byt montovať kuchyňu. vybehol som z roboty. Najskôr som im pomáhal nosiť skrinky hore. Ešte mi mali priniesť pracovnú dosku, ktorá bude z jedného kusu a bude mať 3,5 m. Tak riešili, či to vynesú po schodoch a sa vytočia, alebo cez lano cez balkón.




Po práci som nešiel ani cvičiť a hneď na byt. Doviezla ma aj Kika, tak sa išla so mnou pozrieť. Doska už bola na mieste, vraj s ňou vyšli po schodoch (našťastie, vonku dosť lialo, ešte že aj tie skrinky sme stihli bez dažďu). Akurát osadzovali chladničku. Nakoľko steny sú krivé, tak je problém mať dvierka v rovine. Na chladničke budú musieť doplniť dosku na uchytenie vrchu, aby tam nebola diera.

Mňa ale viac zarazilo, že celá linka je vysoký lesk biela. Chcel som spodnú časť pod pracovnou doskou mať dubovú (pôvodne mala byť svetlo šedá). Ok, nie je to zlé, ale predsa. Vybral som si lišty k stene (stredne hrubé, kvôli lepšej priľnavosti). Chalani odišli a ja som mal nervy. Potom som začal pozerať skrinky. Digestor musím upraviť, lebo sa mi neľúbi. No väčší problém sú skrinky.

Spodok mal byť jednoliaty, tzn všetky dvierka sa mali otvárať výsuvne dopredu, celý panel, úchytka mala byť len hore. Šuplíky sa mali dať vysunúť až následne. Teda na pántoch mali byť len dvierka pod umývadlom, kvôli odpočtu hodín. Jedny dvierka sú rozdelené na 3, druhé majú drôtený systém, jedna skrinka je bez dvierok, druhá mala mať v sebe kôš. Skrinky sú na pántoch. Takže zajtra dávam so stolármi reč a budú prerábať. Dvierka nechám biele, ale tieto systémy sa musia zmeniť. Ešte majú aj tak dorobiť ostrovček a dve skrinky. Ľavá strana mala byť tiež úplne až po strop, ale nebudem ju meniť, nechám to už tak.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára