štvrtok 29. októbra 2015

Barové stoličky

Dnes som po práci síce zaspal, nakoľko na mňa niečo lezie. Ale potom som vložil fóliu do šuplíkov a zmontoval barové stoličky.

Nakoľko som večer volal so stolárom a neprídu mi zajtra montovať linku, lebo klasika nestíhajú, rozhodol som sa zmontovať stoličky.
Najskôr som ale vložil zvyšok jednej rolky do šuplíka na hrnce (v utorok som vložil už jeden), stačí ho iba zastrihnúť po dĺžke, hĺbka je trošku viac, ale to vždy zahnem. Výhoda je, že riad potom nelieta. Horné budem riešiť formou nadstavcov, ostatné doložím až budem mať komplet kuchyňu.

Potom som začal montovať stoličky. Proces trošku problematický, lebo treba najskôr naraziť koncovky, potom zmontovať nohy k sebe a dať priečku. Na to namontovať sedák, ale ten sa musí presne napasovať a to je trošku problém. Ale výsledok stojí za to a zase to inak vyzerá.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára