nedeľa 14. júna 2015

Balkón

Aby som sa v lete nenudil, rozhodol som sa pokryť si balkón drevom.

V Hornbachu som si nakúpil napustenú borovicu, doviezol si dosky, podkladové hranoly. Musel som ich viackrát vyberať, nakoľko boli zvlnené a hrčové. Kúpil som aj vruty. V baumaxe som kúpil gumu pod práčku, ktorú som narezal na malé obdĺžniky, čím som urobil dilatáciu od podlahy.
Vymeral som si dosky a začal som klásť. Nakoľko stena a balkón su krivé, tak mi bolo jasné, že mi ani balkón nebude úplne presne vychádzať. Ale večer som to mal hotové. Zrezať, naskrutkovať a bolo. Mohol som kúpiť aj 4 m dosky, ale s tými by bol problém dostať ich na byt. Tak som kúpil viac 2 m. Ešte som dokúpil dva plastové kochlíky a môžem si dosadiť mätu, či okrasné rastliny.

Ešte musím vyriešiť schodík z obývačky. Zatiaľ som tam položil 2 zrezané dosky. Pravdepodobne ich len nalepím na nejaký podklad.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára