nedeľa 25. októbra 2015

Barové stoličky

Zase som navštívil IKEA. Cieľom bolo dokúpiť veci a barové stoličky.

Včera som bol u Joža mu vrátiť dvierka. Jedny som našiel s odrazeným rohom.



No a dnes som bol s Kikou v IKEA. Najskôr som volal s vodárom, ktorý by mal prísť zajtra nejak o 16-17 hodine. Prioritou boli hlavne barové stoličky. Pozeral som rôzne, ale jedine tento obchod mi vyšiel cenovo prijateľný. Za stoličky sa mi nechcelo platiť 150 Eur/kus a tie lacné boli vyslovene desné. Takže som skončil u Švédov s kompromisom za 59,90 Eur za kus. Zobral som si 2 stoličky GLENN.



Potom som si dokúpil ešte nejaké drobnosti. Škatule VARIERA (2 ks malej za 1,99 Eur/ks a 2 ks veľkej za 3,99 Eur/ks) na odkladanie vecí v kúpeľke, ale aj v kuchyni. Potom ešte vázu BLADET 22 cm vysokú za 2,99 Eur. Tubu na sáčky VARIERA, ktorú môžem prichytiť na dvierka a nebudú sa mi všade povaľovať. No a okrem klieští na opekanie za 0,99 Eur som kúpil aj 3 vložky VARIERA do zásuvky (kus za 2,99 Eur). Sú priesvitné a môžem si ich nastrihať do poličiek a šuflíkov, aby mi nelietal riad. Zabudol som kúpiť ešte servírovaciu misu a takú výsuvnú poličku na špongie, lebo sme ju nevedeli nájsť. Taktiež tam nemali žiadnu peknú dekoračnú misu na stôl.







Tak sme išli do KIKA, kde som nekúpil misu, ale panvicu (28 x 28 cm) na grilovanie mäsa za 12,99 Eur.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára