utorok 20. októbra 2015

Kuchyňa druhý deň

Dnešný deň bol hektický. Boli trošku hádky.

Po včerajšku som pripomienkoval veci v kuchyni. Pred obedom som bol ukázať Rasťovi, ako si predstavujem zmeny. Skrinka 30 cm vedľa umývadla mala byť 40 a na kôš. 30 cm koše vraj nie sú, ale našiel som také na internete. Nakoniec som sa rozhodol, že kôš by bol malý, takže do vedľajšej 60 cm mi dajú veľký dvojdielny. Do 30 cm pôjde drôtený systém 2 košov. Oboje dvierka musia byť výsuvné a nie na pánty. Pôvodne mi tam chceli dať plomby na diery po pántoch, ale povedal som, že to chcem vymeniť. Poličkový systém vedľa komínu mi dajú tiež na výsuv, vnútro nechám police. A skrinku vedľa so šuplíkmi chcem prerobiť na jednodielny predok a šuplíky budú dnu. Zobral si čelá z dvoch, aby mi vedel urobiť dvierka na tú poličkovú. Ešte sme sa dohodli, že umývadlo otočí odkladacou plochou rovno k stene, aby som mal veľkú plochu medzi umývadlom a varnou doskou.

Potom som bol v robote a hádal sa cez telefón. Chceli doplatiť rozdiel 800,- Eur. Tie som odmietol dať, až bude komplet kuchyňa urobená ako má byť a aj tá cena je diskutabilná, kedže tam neboli systémy, ktoré mali a nie je úplne ako som chcel.

Po práci som išiel na byt. Už bol urobený aj pult. Rasťo montoval ešte lištu a potom sokle. nakoniec som mu dal 200,- Eur a ostatné si dohodnem až potom,keď to bude.

Môžem zhánať barové stoličky, ktoré sú ale dosť drahé.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára