štvrtok 17. januára 2013

Plecháče

Dnes bola snehová kalamita. Od rána snežilo, takže autá mali problém vôbec vyraziť ráno do mesta.

Ja som do práce prišiel normálne,ale nechcelo sa mi odhadzovať sneh ani z auta, ani na parkovacom mieste. Tak som sa rozhodol, že pôjdem spať na byt a auto nechám v robote. Po práci som išiel do Baumaxu a kúpil som si malé hmoždinky 4mm za 3,49 eur, SDS vrták 4mm za 4,99 eur a skrutky 30x20 za 2,29 eur (spolu za 10,77 eur), zobral tašku s platňami a vyrazil na byt.

Najskôr som poukladal platne, doma mi ešte ostala taká polovica z tašky. Potom som zobral plecháče Harley Davidson a vymeral si ich na stene v pracovni. Musel som zhodiť hodiny, lebo mi zavadzali pri vŕtaní. Nahodil som vrták a pustil sa do diela. Niektoré diery opadali, ale až na jednu to zakryli plechy. Tú budem musieť vytmeliť a natrieť bielou. Povysával som podlahu, poutieral a namontoval skrutkami plechy. Potom som zavesil hodiny a bolo.




Potom som začal montovať dvere. Potrebujem zalepiť zárubňu v chodbe, aby som mohol naraziť podlahovú lištu. Tak som natrel pravú časť, nechal chvíľu zaschnúť a nasunul ju. Zajtra by mala byť prilepená a môžem robiť s lištami. Potom som už išiel len von.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára