nedeľa 27. januára 2013

Nech hudba znie

V týždni som bol na byte, ale nič podstatné som nerobil. Cez víkend som to už ozvučil.

Odniesol som si tam sošku terakotového bojovníka a v podstate som neurobil nič. Len vyvetral a pomeral si kuchyňu, aby som si vedel vypočítať linku. V piatok som na byt nešiel, až v sobotu. Mal som skorší obed a na dvanástu som išiel na byt. Doma som rozobral hifi sústavu, zbalil som gramofón, dvd prehrávač a receiver. Do ďalšej tašky som dal predný pravý reproduktor a centrálny. Zobral som si aj buble vizory, čo mi prišli a išiel som na byt.


Najskôr som zmontoval sústavu. Položil som si ju na kopírku a repráky na stolík. Hneď mi to tam oživil Amstrong a potom Police. Je to fajn pocit počúvať platne, slnko svietilo, zapálil som si cigaru a namontoval buble vizor a oddychoval.



Potom som začal zarezávať lištu pod radiátorom. Nebol to nejaký problém, akurát som zistil, že mi dochádzajú úchytky. Pred treťou mi volal Pišta, s ktorým som bol dohodnutý, tak sme vybehli do jedného podniku a na kávu do Avionu. Cestou do podniku som sa zastavil na Zlatých Pieskoch, kde som kupoval parkety. Firma tam už nebola, ale našťastie som minule bol v R1 a tam som ich videl (len som myslel, že to majú pobočku). V Avione som si kúpil v Tchibo wc štetku za 14,95 Eur. Ma pekné porcelánové dno. Mali aj šedú, ale ja som si zobral bielu.


V nedeľu ráno išlo o 9:30 finále Australian open. Na internete som si našiel, že firma Mr. House je otvorená aj v nedeľu od 9:00. Tak som najskôr išiel tam, kúpil si balenie 30 klipsov za 7,92 eur a išiel domov pozerať tenis. Ak mi budú chýbať, tak si dokúpim.
Po tenise som išiel na byt, to už boli skoro dve hodiny. Zobral som aj zvyšné dva zadné reproduktory a ľavý predný a skompletizoval to. Zmontoval som kefu a začal som rezať lišty. Počasie už nebolo také slnečné, tak nebolo ani toľko svetla. Najskôr som nabil jednu malú lištu na stúpačky v obývačke. Tam mi opadla stena, kedže som musel búchať do sadrokartónu. Takže ju budem musieť zatmeliť a natrieť. Potom som začal obkladať domurovanú stenu. Tú som ukončil bez lišty do kuchynskej časti. No a nakoniec som obložil aj ostrovček a stenu v kuchyni. Tam som zarezal kratšiu lištu, tak som musel kúsok dorezať, ale ten bude aj tak za linkou. Už som potom radšej prestal. Ešte som si odložil lištu do spálne a ostalo mi jedno celé balenie. Ale budem musieť doložiť lištu v obývačke, časti okolo stúpačiek, pri dverách v pracovni, v chodbe a stúpačky v spálni. Čo mi ostane použijem asi buď za linkou, alebo v spálni, či chodbe za skriňou (bočné stenu nebudem obkladať, tam bude korpus).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára