nedeľa 13. januára 2013

Dotmelenie dverí

Dnes som spal na byte a potom dokončil dvere.

Včera som sa ešte vrátil na byt s ďalšími platňami, postupne ich tam nosím, no a potom som išiel do mesta. Spal som na byte, lebo to mám bližšie. Tak som večer vyfotil ešte nejaké obrázky steny aj so stromčekom. Ten rozoberiem v týždni.



Ráno keď som vstal, som najskôr povykladal zvyšné platne. Potom som začal skladať jednu z lampičiek do spálne. Chcel som vedieť, ako vyzerá. Skladanie nebolo ťažké, ale na prvý raz robilo trošku problém. Hlavne zapasovanie častí, ktoré vytvoria tienidlo. Najskôr som ho začal skladať tak, že tvorili hladkú guľu, ale potom som si uvedomil chybu a poskladal ju už dobre. Žiarovky si musím doniesť, neboli v balení.





Potom som zarobil ešte sádru a dotmelil dvere. Natierať na bielo ich budem až v týždni a potom zalepím aj zárubňu. Poumýval som náradie, pobalil som veci a išiel na 12-tu domov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára