streda 16. januára 2013

Dokončovačky

Po práci som išiel na Nivy kúpiť lístok do Prahy a potom som išiel hneď na byt.

Vyniesol som si tam ešte platne (vidím to ešte na posledné 2 tašky) a PVC box.
Najskôr som povykladal platne do skrinky.
Potom som vybral bielu farbu, ktorá mi ostala ešte z maľovania, umyl malý valček a začal opravovať vady. Najskôr som natrel stenu pri WC, ktorú mi oškreli vodári, keď montovali WC. Potom som natrel stenu, na ktorú nasuniem zárubňu do pracovne z chodbovej časti. Potom som natrel stenu pri nasadenej zárubni v pracovni a utrel zárubňu. Všetky dvere ešte vyplním bielym akrylom, aby som zatmelil odskoky od steny a prípadné diery (ako napr. v pracovni nad zárubňou a v kúpeľni pri vypínači). Ešte som pretrel miesta na tieniacej stene, v spálni a v obývačke časť s policami pri stúpačke (tu boli značky od ceruzky).
Keď som naťahoval hodiny došiel Ľubo, ktorý bol vedľa u mamy. Vravel mi, že už pôjde z tade preč a príde jeho dcéra. Chvíľu sme kecali a potom keď odišiel, som si zapálil cigaru.
Po chvíli relaxu som začal rozoberať stromček a pobalil som ho do krabíc, povysával, zobral stromček aj s ozdobami, špinavé veci a išiel domov o 20-tej.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára