pondelok 17. decembra 2012

Dvere a kľučky konečne doma

Tak po dnešku mám konečne všetky dvere, zárubne a kľučky doma.

Minulý týždeň mi písala Ďurišová, že si môžem v pondelok po 16-tej prísť po dvere. Dnes mi ale volal Juro, že vraj tam už ona nerobí, že aj jemu robia nejaké problémy s nedoplatkami. Tak ma aj vyľakal, ale našiel som si hneď v mobile sms od Ďurišovej, že tam nerobí, ale môžem si prísť po dvere. Všetko je vybavené na MPL Espace, doklady má na stole a dá mi to kolega. A že kľučky mám v MP Kovania tiež na túto firmu. Keďže vonku popŕchalo, išiel som si kúpiť do Baumaxu nepremokavú plachtu 3 x 4 m (15,99 Eur), ktorou zakryjem dvere. Plachtu potom využijem aj zrazoch (na prikrytie motorky, alebo ako provizórny stan).

Tak som išiel trošku skorej z práce a v MPL zastihol nejakú pani, ktorá samozrejme o ničom nevedela. Ale našla papier na stole, len som ho podpísal a išiel som do skladu. Skladník už mal byť preč, ale našťastie tam bol. Vraj robí len do 15:30, ale som mu hovoril, že netuším ako to majú zorganizované, ale mal som prísť po 16-tej. Nakoniec som mal dvere a zárubne v druhom sklade, kde som mal aj prvé dvere. Tak mi pomohol naložiť na záhradku najskôr 85, potom na to 60, na to zárubňa a celé som to zakryl plachtou, stiahol gumami a išiel do MP kovania. Tí sú na Bojnickej, čo je kúsok vedľa a boli otvorení do 17-tej. Samozrejme, že tam tiež problém, že nič nemajú. Ale nakoniec to baba našla, vypísal som papier o prevzatí a išiel domov. Pred domom som zhodil plachtu, našťastie bolo voľné miesto hneď pri dome. K výťahu som vyniesol zárubňu, potom k bráne oboje dvere, zamkol auto a začal nosiť dvere hore. Dal som si ich najskôr k zárubni, vyniesol   som ľahšie 60-tky, potom ťažšie 85-ky a nakoniec zárubňu. Ešte som sa vrátil do auta po kľučky. Potom som išiel ku Karolovi na cigánsku a k Mirovi. V stredu príde Juro a pomôže mi zmontovať zvyšné zárubne a dvere.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára