piatok 28. decembra 2012

Hodiny a lišty

Včera som išiel na byt zavesiť hodiny a klásť parketové lišty. Dnes som pokračoval.

Včera som išiel na byt na 11:30. Najskôr som si nachystal vrták a hmoždinku. Prichytil som háčik do steny, zavesil hodiny, natiahol a čakal. O chvíľu bolo 12, tak som prvý raz počul, ako krásne udierajú. Nie sú ani moc hlučné, čo som rád.


Potom som začal klásť lišty. Diery som mal už predvŕtané. Najskôr som začal v spálni, kde som položil lištu pod oknom. Potom som odtiahol skrinku a stromček a urobil som roh na veľkej stene v ľavo, no a celú dlhú stenu. Miestami som musel tmeliť špáry pri stene a parketách. Potom som zarezal malú lištu medzi stenou a kúpeľňovými dverami. No a začal som robiť tieniacu stenu, ale tam mi to nejak nesedelo. Tak som to zabalil a išiel na stretnutie.









Dnes som išiel na byt na 11-tu a pokračoval som v kladení. Vyzerá to jednoducho, ale musím zarezávať skosenia aj s nožom, aj tak to nie je úplne perfektné. Našťastie lišty sú vzorované, možno ich dotmelím. Problém je, že sú krivé steny, existujú nejaké prechody, ale to je vždy plast a neľúbi sa mi to. Takže som včerajšiu lištu (lebo bola kratšia, musím proste zvoliť postup postupného kladenia a zameriavania) rozrezal, vyplnil roh na prechode do chodby. Vybehol som na stretnutie do Auparku, potom som postupne zarezal tieniacu stenu a nakoniec som položil lištu za stromčekom. Potom som si už dal pauzu a pred 17-tou išiel domov. Zajtra idem do Prahy, takže pokračovať budem až po 7.1.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára