štvrtok 21. júna 2012

Upratovanie a dokončovanie

Po dlhšej dobe nič nerobenia z dôvodu tepla a tým spojeného jazdenia a kosenia som bol dnes na byte.


Minulý piatok som si kúpil v Baumaxe dve tuby tmelu a z Verexu mi doniesli 2 dvojzásuvky. Tie ma vyšli drahšie ako minule, o cca. 5 Eur. Juro to ale spripomienkoval a peniaze mi vratili.. Ale aj tak to bolo aspoň o 10 Eur lacnejšie, ako z predajne.

Aj keď bolo teplo, do práce som išiel autom. Potom som išiel hneď na byt. Namontoval som zásuvku v obývačke a potom v malej izbe. V obývačke to nie je úplne v rovine, ale bude schovaná. Nechcelo sa mi s tým babrať, lebo káble zhoršujú manipuláciu. Potom som naložil do auta rebrík, dve tenké porfixové dosky, tenisky, krky od záchodu a záchod. Ten som odniesol na zberný dvor k Avionu a ostatné veci som vyložil v garáži. Pomaličky idem odnášať nepotrebné veci. Nabudúce zapílim chýbajúce kúsky a bude vŕtať lišty. Inak som pozeral, že na niektorých miestach mám malé medzery medzi parketami, čo ma trošku naštvalo, ale je to tým, že sa musela dlhá časť vyrovnávať podľa krivej steny.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára