utorok 5. júna 2012

Ďalšia ponuka

Dnes mi došla ďalšia ponuka na skriňu. A po práci som išiel robiť chvíľu na byt.


Poslali mi ďalšiu ponuku z firmy ViaDoor. Chodbová skriňa byma vyšla po 35% zľave na interiér a 15% zľave na dvere a doplnky za 1301,82 Eur a spálňová za 1676,51 Eur (dokopy teda za 2978,33 Eur).

Po práci som išiel na byt. Po zdĺhavejšom pílení som položil nový diel v malej izbe k stene a vymenil ho za ten zlý. Potom som tmelil špáry pri stene. Minul som všetky zvyšné 3 tmely, takže budem musieť dokúpiť nové. Z posledného mi ostalo 3/4 tuby. Potom som zarezal jednu lištu, ale nejde to moc dobre, kedže pílka mi nedosiahne na celú výšku lišty. Otvory som nevŕtal, bolo po šiestej a nechcel som robiť rachot. Prišiel Juro, ukázal som mu byt, odskúšali sme zvonček pri bráne, ktorý som našťastie namontoval dobre a išiel som domov a na políciu. Pokračovať budem vo štvrtok, zajtra je fajkové stretko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára