pondelok 25. júna 2012

Tuli vak

V máji som si kúpil na zľava dňa kupón na tuli vak. Dnes som si bol ho kúpiť.


Kamarátka ma raz upozornila, že na zľave je akcia na tuli vaky. Chcel som už niečo také dávnejšie, len som nevedel či Tuli, alebo Fatboy. Rozdiel je v prvom rade v cene. Chcel som najskôr nejakú farbu, čo by mi to oživila. Premýšľal som na zelenou, ale na Tuli sa mi zelená neľúbila. Fatboy má peknú zelenú, dokonca majú akciu, že dostanem podložku pod nohy. Ale cena je 209 Eur a to je veľa. Tak som kúpil za 55 Eur kupón v hodnote 100 Eur v tuli a premýšľal, čo ďalej. Bol som sa pozrieť v showroome, na oranžovú a červenú. Nakoniec som sa rozhodol pre tmavo červenú, lebo oranžová mi prišla málo skombinovateľná a hlavne by sa mi v tom svetlom byte moc nepáčila. Tak som bol dnes v Rači, kde v objekte Drevony je predajňa. Chvíľu som to hľadal, ale nakoniec som ju našiel.

Kúpil som si smart tmavočervený, rozmerovo 140x140x30cm. Váži 8,2 kg a objem má 500 l. Smart je riešenie pre obývačky, či izby. Rád sa prispôsobí každej polohe, spája v sebe eleganciu a štýl. Dostupný je v odolnej polyesterovej látke a vzorovanej polyesterovej látke. Tá je praktická a odolná, veľmi dobre drží tvar. Základné prevedenie je jednovrstvové, neobsahujúce vnútorný obal. Látka je vhodná do interiéru, čiastočne do exteriéru a je vysoko vode odolná, s nižšou UV stálosťou (možnosť vyblednutia v exteriéri na prudkom slnku). Ručné čistenie vlhkou špongiou a jemným saponátom, prípadne jemné pranie je možné. Do Tuli vakov používajú nový 100% polystyrén v najvyššej potravinárskej kvalite, malé guľôčky s vyššou hustotou a zvýšenou odolnosťou voči zosedávaniu.




Tak som doplatil 49,90 Eur, počakl 30 minút a doniesli mi naplnený vak, ktorý som pred tenisom odniesol na byt. Takže mám prvý kus nábytku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára