štvrtok 15. marca 2012

Penetrovanie kúpeľne

Dnes som došiel na byt neskôr. Pôvodne som chcel hneď po práci, ale prišiel som až okolo 18:30.


Ráno som bol v garáži skúsiť naštartovať motorku, lebo chcem ísť cez víkend trénovať a jazdiť. No a baterka bola vybitá, asi kvôli mrazom,ktoré zase prišli. Tak som po práci zháňal nabíjačku, ale nerozhodol som sa ktorú. Buď ma odradila cena, alebo som si nebol istý kvalitou. Tak som sa stretol s Mirom a požičal si jeho. Išiel som do garáže a vymontoval ju, lebo večer sme mali stretko s chalanmi z klubu z Prahy a ja som spal na byte. Takže by som ju nemal ako vypnúť. Na byte som ju dal nabíjať a zatiaľ som napenetroval kúpeľňu. Do hodiny som bol hotový a mohol som ísť von. Teraz už len vyakrylujem rohy a môžem začať natierať na bielo.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára