streda 21. marca 2012

Maľovanie ďalších vrstiev

Včera som bol na byte, aby som vymaľoval zase kus. Dnes som po práci pokračoval.


Včera som bol najskôr u holiča, takže som prišiel na byt neskôr. Do vedra s farbou som nalial trošku vody a rozmiešal som ho vŕtačkou. Potom som začal nanášať valčekom steny. Robil som malú izbu, popri svetle lampy. Tak ale konečne mám pocit, že by mohla byť ok. Ešte si musím kúpiť normálny štetec a poriadne pretriem rohy, lebo tie sú fľakaté.



Dnes som po práci bol v Baumaxe a kúpil som ešte jedno veľké 20 kg balenie farby Primalex Polar (28,60 Eur) a plochý štetec 50mm (1,99 Eur). Pred domom som stretol Milana, spolužiaka z Nitry, ktorý býva v mojom vchode a chce byt predať, popr. prenajať. Tak sa bol u mňa pozrieť a vravel, že paráda. Chvíľu sme pokecali a ja som sa potom prezliekol a v malej izbe natrel rohy novým štetcom. Potom som išiel do kuchyne a natrel som všetky rohy aj tam.


Štetec som umyl a vybral valček. Rozmiešal som farbu vŕtačkou a začal som od domurovanej steny. Postupne som prešiel všetky steny, aj výklenok. Išlo to pomaly, lebo som poriadne nevidel, kde to kryje. Tak som často krát prešiel to isté 2x. Uvidím, až to vyschne a bude normálne svetlo. Strop a pod linkou som nerobil. Taktiež mi chýba strop ostrovčeka, ten som začal a prestal. A aj jeho bočná hrana. To urobím zajtra, ale až neskôr, lebo budem v práci na motorke a pôjdem ju odniesť domov. Taktiež musím vyakrylovať rohy v kúpeľni a aspoň raz ju pretrieť. Kuchyňu podľa mňa vylíčim tiež 3x, takže apsoň viditeľné steny prejdem ešte raz.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára