sobota 24. marca 2012

Kúpeľňa vo farbe

Aj keď bolo dnes pekne, nešiel som jazdiť. Pôjdem zajtra. Chcel som pohnúť s bytom, aj keď som toľko neurobil, ako som chcel.


Ráno som si privstal a išiel som na byt. Chcel som upraviť kuchyňu, urobiť kúpeľňu a potom začať obývačku. Obývačku som ale nestihol. Ale po poriadku. O 8 som bol na byte, prezliekol sa a najskôr som začal opravovať kuchyňu. Pretrel som nejaké časti na strope, na boku a strope ostrovčeka, všetky rohy a spodky pri zemi. Teraz už je to dostatočné.





Potom som začal akrylovať kúpeľňu. Minul som jednu tubu a zobral druhú. Ostala mi ešte jedna, budem musieť kúpiť novú, nech mám dve. Vzniká mi celkom veľký odpad, lebo veľa stiahnem prstom. To je ale tým, že niekde bývajú veľké medzery. Potom som olepil obkladačky a škrabanú stenu páskou a začal som maľovať. Urobil som stenu s dverami, stenu pri wc a natrel som aj stenu nad wc. Pôvodne som nevedel, či natriem aj časť, kde bude zrkadlo, ale potom som to urobil. To bola už jedna hodina, tak som sa umyl a išiel som na obed a stretko s kamarátkou.











Poobede som došiel na byt okolo pol tretej a pokračoval som v práci. Natrel som zadnú časť kúpeľne a potom aj strop. Najviac času som zabil s výklenkom na svetlo. Ten a aj časť nad vaňou som musel robiť štetcom. Po piatej som sa zbalil a išiel po mamu na stanicu. Ešte to pretriem zajtra pred jazdením.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára