štvrtok 29. marca 2012

Ďalšie práce na chodbe

Po práci som došiel na byt a na chvíľu oddýchol. O pol piatej som začal robiť.


Najskôr som zmeral zrkadlo. Výška je 1m a na spodnej časti je šírka 1,92 m a hornej 1,94 m. Preto urobím 10 cm odstúpenia z každej strany, takže objednám zrkadlo 0,8 x 1,7 m.

Potom som začal brúsiť. Niektoré časti som musel brúsiť rukou. O šiestej som bol hotový a povysával prach.



Potom som si zarobil do vedra stierku a vyrovnal som rohy, hrany a plochy na stene s priechodom a s dverami. Dorovnal som aj stenu s roldorom a zvyšok použil v spálni na stene pri okne a na stene pri dverách v obývačke. Špongiovým hladítkom som roztočil len stenu s priechodovými dverami. Nechal som to zaschnúť  a nabudúce to vybrúsim a napenetrujem.



Potom som v kúpeľni pozbieral papiere z podlahy a rozrobil jar vo vode. Začal som vytierať dlážku a navlhčenú som škrabal špachlou. Odstraňoval som najmä penetrák zo škrabanej omietky. Keď bolo pol osmej som sa zbalil a išiel som na záhradu odniesť rašelinu a hnojivo.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára