streda 9. februára 2011

Príprava na obkladanie

Dnes sa konečne začalo robiť, pripravila sa stena a podlaha.


Včera som nachystal Dušanovi veci. Na obed mi ale volal, že nemá vrece murárskej malty bezvápnej. Zle sme sa pochopili a myslel som, že mu ju netreba. Tak som bežal kúpiť 2 vrecia 40 kg (mali len od Baumitu cementový poter Estrich, inak bolo všetko s vápnom). Kúpil som ešte plastifikačnú hmotu Knauf Fugen-Elast (koncentrát), ktorú pridá do šedej spárovky na zemi, aby sa nevydroľovala. Vynosil som to na byt, kde už Dušan lepil bandážnu pásku do rohov pri vani.

Večer som bol o 18tej na byte, akurát Dušan dokončoval podlahu. Musel ju vytiahnuť vyššie a použil obe vrecia, lebo koberec som lepil na zem. On vravel, že návod nie je dobrý, že to bolo treba nalepiť do lepidla, ktoré som mal najskôr pritlačiť o zem. Takže väčšou vrstvou zabezpečí, že sa nebude odlupovať od pôvodnej podlahy. Skok potom buď vykryjem prechodovou lištou,a lebo nechám tak. Pôvodne chcel, že potiahne podlahu až ako prah do dverí. Ale to nechcem, lebo chcem aby sa dvere otvárali do kúpeľne. Potom by bolo vidieť dlažbu, alebo by som musel dvere otvárať do obývačky. Zadná stena pri vani už bola natiahnutá hydroizolačným náterom Flächendich od Knaufu. Ešte dokončil podlahu a zajtra pôjde asi klásť prvú dlažbu. Ja idem na hory, takže to skontrolujem až v nedeľu.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára