utorok 8. februára 2011

Štartovacie stretnutie

Poobede som sa stretol s obkladačom, zajtra môže začať.


Poobede som sa stretol s Dušanom. Išli sme na byt, kde si prezrel všetko k obkladaniu. Vyplynuli mi zo stretnutia nejaké úlohy a nákupy, ktoré musím dnes absolvovať. Zajtra totižto začne robiť.

Najskôr sme si pozreli obklady, presne som mu povedal, kde aký typ má byť. Z vane musím zhodiť dosky, koberec a nechať mu to voľné (maximálne nalepiť na vonkajšiu hranu kartón). Vaňu musím vytrieť do sucha, aby tam neboli žiadne kamienky, čo by mohli poškrtať povrch. Potom dnu vložím koberec.

Zo stien, zo zeme a rohov musím zoškrabať výstupky malty. Nepáčilo sa mu, ako bol nalepený koberec. Vraj nerovno. Keď ale premeral podlahu, zistil, že len časť je mierne krivá. Preto musím kúpiť 2 x 25 kg vrecia elastického flexikleberu (cementová bezvápna malta), ktorým dorovná a urobí jednoliatu podlahu. Taktiež mi ním dorovná prach pri dverách. Hadičky  k podlahovému, ktoré mi elektrikári zahli, musím odrezať, lebo by nedokázal položiť dlažbu. Nepáčil sa mu aj múrik za vaňou, ani za WC (ten že sme urobili vysoký). Ale vraj to urobí tak, aby to vyzeralo dobre. Musím kúpiť chrómovú lištu na roh múrika. Pri vani nebudem na stenu dávať žiadnu, to začistím omietkou. K obkladaniu mu musím kúpiť ešte jedno lepidlo a plastové krížiky.

Celú kúpeľňu musím poriadne pozametať, vynosiť z tade veci (laty, wc) a napenetrovať všetky obkladané steny a podlahu. To musím urobiť dnes, takže hneď po práci. Potom príde zajtra a začne dorovnávať podlahu a natrie zadnú stenu. Predbežne by som mal mať obloženú komplet kúpeľňu budúcu nedeľu (20.2.).

Po práci som bol teda kúpiť lepidlá a 2 mm krížiky na obkladanie. Chcel som kúpiť aj chrómovú L lištu, ale nemali 1,5 cm. Večer som sa ale s Braňom dohodol, že kúpim radšej bielu. Potom som odniesol neskôr veci na byt a začal robiť. Najskôr som oškrabal steny a podlahu od rôznych kusov opadanej omietky a tmelu. Potom som vynosil dosky a koberec z vane von. Vytrel vanu mokrou handrou od kamienkov a prachu, potom som do nej zase vložil koberec. Začal som dôkladne zametať múrik, podlahu. Keď bolo všetko čisté, vyrezal som pri kábloch umelohmotné hadičky. Nakoniec som pozametal ešte raz podlahu, vyzametal podlahu aj v chodbe a obývačke. Na záver som natrel všetky steny, ktoré sa budú obkladať, múrik, čelo vane a podlahu penetračným náterom a o 19:30 išiel domov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára