sobota 19. februára 2011

Obklady podruhé

Včera bol na byte Dušan. Pokračoval v obkladaní.


Bol som za ním o tretej. Vravel, že musím zosekať múrik, lebo bol krivý a keď by položil naň obkladačku, nebola by v rovine. Pokračoval potom v robote a ja som išiel ešte kúpiť lep, lebo steny boli dosť krivé a spotreboval ho veľa.

Dnes som išiel na 10:30 na byt. Bol obložený múrik, dokončená podlaha a stena vedľa vane, no a časť soklov. Nezačal som práce moc šťastne, lebo som obsekával s Pištom múrik a odštrbili sme niektorý z nás kúsok z jednej obkladačky. Takže múrik je vyrovnaný, ale je tam teraz vada. Bohužiaľ žiadna už nie je nazvyš. Tak som zisťoval, či sa dajú zohnať, lebo Dušan príde až v pondelok. Nedajú. U Soukupa majú v Žiline, takže by došli až v piatok. Skúšal som zohnať nejaký lak. Možno kúpim na nechty, alebo objednám nové balenie a posuniem čas pokládky. Dohodnem sa s Dušanom.













Potom pred obedom sme išli vynosiť odpad z bytu. Po obede som našiel odkaz na byte, že sa ide zateplovať už tento mesiac. Volal som preto s Viktorom a musím v pondelok volať chlapíkom s klímou, nech mi namontujú konzoly. Taktiež musím dať dole sieťky z okien a napísať na okno odkaz, že má sieťku.



Na byt došiel aj Domko. Začali sme robiť konštrukcie pri radiátoroch. V spálni to bolo relatívne rýchlo, akurát ľavú časť sme urobili miesto z UW z UD profilu. To preto, že bol tesne pri rúre a nedal by sa inak namontovať sadrokartón. Taktiež som ho musel prilepiť technickými klincami, lebo by sa nedalo vyvŕtať diery. Potom sme robili obývačku. Ľavá strana bola rovnako urobená, len strop mi nedržal a tak som musel aj tam dať klince. Išiel som do Baumaxu kúpiť jeden CW profil, ktorý mi chýbal. Na byte som zistil, že strop nedrží, lebo sa odlepila omietka. Tak som celú konštrukciu ešte spevnil dvoma priečkami a išiel do Hornbachu. Tam som tiež nezohnal žiaden lak na obklad. Asi fakt objednám nové balenie, len zajtra je zatvorené. Pôjdem teda na byt olepiť okná a dať dole sieťky.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára