pondelok 21. februára 2011

Nový balík

Včera bola nedeľa, nedalo sa veľa robiť.


Rozhodol som sa, že objednám nový balík obkladov, ale včera mali zavreté. Objednal som ich dnes po telefóne. Volal som s Dušanom a dohodol sa, že príde až v sobotu. Obklady mali by prísť v piatok poobede, radšej ich vymením, ako budem na to kukať celý čas.

Včera som akurát len zhodil sieťky z okien, označil na okne kde je sieťka (tak to chcel zhotoviteľ) papierom. Večer som ešte uhradil 997 eur za bezpečnostné dvere.Do mesiacu si ich dám namontovať. Keď urobím strop v obývačke, tak bude po búchaní.

Taktiež som si dohodol, že mi prídu v týždni, najneskôr v pondelok, namontovať konzolu na klímu. Ešte pred zateplením. Klímu si dám potom, až bude dom zateplený, aby rovno aj vonkajšiu jednotku nahodili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára