piatok 31. mája 2013

Prechod do kúpeľne

Dnešný deň som využil na dokončenie prechodových líšť.

Po práci som išiel na byt, kde som začal s lištou do kúpeľne. Ako prvý krok som musel doplniť medzeru medzi plávajúcou podlahou a dlažbou. Preto som si doniesol kus zrezanej podlahy. Najskôr som si myslel, že som priniesol zlý (lišta pola zrezaná po dĺžke a chýbala časť s perom), ale našťastie som potreboval drážku. Takže som zameral 57 cm a odrezal. Potom som lištu doplnil.



Potom som orezal pretŕčajúcu fóliu a vymeral lištu a odrezal ju. Prišiel aj Pišta s Dominikom. Ja som vyvŕtal diery a narazil lištu. Je to tak na tesno, ale dá sa to skúsnuť, lepšie ako ten skok predtým. Ešte v rožkoch budem musieť dotmeliť malé štvorčeky, lebo to by zarezať nešlo.



Dominik potom ešte zložil jednu lampičku do spálne, namontoval som do oboch žiarovky a išiel domov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára