pondelok 22. júla 2013

Výber matracu

Dlho som sem nič nepridal, bolo to tým, že som ani nič neurobil. Po tomto týždni sa to zmenilo.

Budúci týždeň príde teta so strejdom, tak som si povedal, že kúpim matrac. Aspoň som sa k tomu dokopal a aj tak by ten deň prísť musel. Moje prípravy začali štúdiom dostupných tovarov.

Najskôr som bol v Ikea. Tu som si pozrel ponuku. Zaujímala ma hlavne cena. Povedal som si, že nebudem kupovať drahé matrace, ktoré zaručujú kvalitu po x rokoch. Aj tak sa má matrac po 8-10 rokoch meniť, uvidím, či budem mať tú istú posteľ a vždy sa môže niečo stať. Taktiež som zháňal jeden veľký, nechcel som dva. V Ikea som si po testovaní a prezretí ceny našiel penový SULTAN FÅVANG.



Okrem toho som si tam ešte pozeral sedačky a svetlá. Svetlo sa mi žiadne nepáčilo, ale sedačka sa mi ľúbila KIVIK, ktorú majú za akciovú cenu 299,- Eur. Vybral by som si tmavošedú dvojpohovku, je široká 190 cm, čo by mi nezaberalo veľa priestoru v obývačke. Okrem toho mali aj akciu na skrinky, takže ak kúpim do spálne skrinku, dostanem na ňu zľavu 15%.




Okrem toho som sa bol pozrieť ešte v Kike. Tam boli tiež niektoré matrace, čo by sa mi aj ľúbili, ale boli drahšie ako ikeácky. Našiel som tam ešte sedačku, ktorá sa dá sklopiť a slúžiť ako lehátko pre návštevy. Ale asi ju nekúpim, lebo by sa na nej zle spalo. Našiel som tam aj svetlo, ktoré by sa celkom dalo.




Musím si to ešte premyslieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára