streda 22. mája 2013

Čelo na stene

Tak a po dnešku je už aj čelo postele tam, kde má byť - na stene.

Najskôr som sa išiel strihať a potom som na piatu prišiel na byt. Chcel som dnes stíhať namontovať čelo, lebo som vedel, že musím vŕtať do steny úchyty. Takže som rozbalil obe krabice. V jednej bolo zmontované čelo a v druhej boli skrutky a 6 políc. V návode som zistil, že postup je jednoduchý na realizáciu, náročnejší na vymeranie. Odtiahol som postel a začal.

Zo zadnej strany som vymontoval 3-4 skrutku zhora a namontoval ich nazad s úchytkou na zavesenie. Na spodnú sa zase montoval krúžok, aby bolo čelo rovnomerne odstúpené od steny. To isté som urobil aj na druhej strane.


Potom som si vymeral diery na stene. Medzi nimi bolo 196 cm, čo bolo fixné. Ale s čím som hýbal bola poloha medzi zásuvkami a výška od dlážky. Kedže medzi zásuvkami bolo 2,5 m a čelo má 2,4, tak som odsadil na každej strane 5 cm. Chcel som to mať vycentrované, lebo by to bilo do očí. Potom som riešil výšku. Nechcel som mať čelo hneď za matracom, tak som ho dal o niečo vyššie. Diery som navŕtal do 102 cm. Povysával, natĺkol hmoždinky a zaskrutkoval skrutky.

Potom som namontoval police. Tie sa nasunuli medzi lišty a zo zadnej strany prichytili kovovou úhytkou. Na každej strane mali byť 3 police. Ja som zatiaľ dal len dve. Na hornej bude lampička a podľa mňa stačí len jedna polička na veci. Veď uvidím, možno domontujem aj zvyšné.

Potom som to už len zavesil na stenu, čo našťastie sa dalo aj bez pomoci druhého a čelo bolo v rovine. Prirazil postel, utrel nafukovačku od prachu a nahodil ju na postel. A bolo.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára