streda 29. februára 2012

Tretí náter malej izby

Dnes som bol po práci na byte natrieť malú izbu.


Išiel som hneď po práci, takže som tam bol o 16:15, kým svietilo slnko. Včera som nemohol, lebo som bol do 18-tej v robote a už som bol unavený, ešte aj pršalo. Zarobil som si farbu, teraz hustejšiu a začal som natierať najskôr stenu s oknom. Potom som druhý raz natrel strop a postupne všetky ostatné steny - s dverami, ľavú a nakoniec pravú. To už bolo pod mrakom a tak som musel rozsvietiť svetlo. Uvidím, ako to krylo, lebo som sa snažil natrieť hustejšiu farbu a poriadne ju rozotrieť všetkými smermi. Predtým mi ostávali trochu stopy a stena nebola už úplne hladká.

Po 18-tej som sa umyl, prezliekol a letel na poštu na autobusovú stanicu. V schránke som mal list do vlastných rúk a mali otvorené len do 18:30. Došiel mi nový výmer na rok 2012.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára