pondelok 20. februára 2012

Maľovanie kuchyne

Dnes som išiel na byt s tým, že vymaľujem kuchyňu a potom vybrúsim kúpeľku. Stihol som len to prvé, brúsiť sa mi už nechcelo.


Na byt som prišiel okolo 11:45. Nechcelo sa mi veľmi vstávať. Prezliekol som sa a skontroloval kuchyňu, či je všetko v poriadku. Najskôr som ešte doakryloval rohy medzi domurovanou stenou a podhľadom. Nalepil som pásky, aby som pri maľovaní nezašpinil stenu. Rozriedil som si farbu a začal som s domurovanou stenou. Ako je farba čerstvá, tak mám pocit, ako keby ani nefarbila. Potom som urobil  stenu so zamurovanými dverami, sadrokartónové obloženie stúpačiek. Rohy som vždy natieral malým štetcom. Potom som vymaľoval stenu nad kuchynskou linkou, stenu s oknom a malú stenu nad kuchynskou linkou. Už mi dochádzala farba, s hustejším  spodkom som vymaľoval výklenok v ostrovčeku. Potom som zarobil posledný zvyšok farby. Budem musieť dokúpiť nové balenie, ale už väčšie. Vymaľoval som podhľad, ostrovček a strop v kuchyni. So zostatkom farby som natrel steny pod kuchynskou linkou a tým som skončil deň. Bolo 17 hodín, tak sa mi už nechcelo brúsiť. Vonku pršalo, takže nebolo poriadne ani vidieť.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára