sobota 18. februára 2012

Ďalší krok do kuchyne

Dnes som išiel dokončiť malú izbu a začať s kuchyňou.


Na byt som došiel o 10:45, prezliekol som sa a začal líčiť malú izbu. Ostala mi tam stena pri dverách a od schodiska. Tak som ju dokončil, malým štetcom som natrel všetky rohy, okolo okna a za radiátorom. Farba síce je fľakatá, ale to preto, že ide o prvú vrstvu. Budem musieť dokúpiť farbu, lebo malé vedierko už je v polovičke.


Potom som si dal malú prestávku a začal som robiť kuchyňu. Najskôr som ju upratal, veci som dal k stene v obývačke a pozametal dlážku. Špachtľou som poodstraňoval prilepenú špinu na dlážke a vyhodil do vreca. Potom som poriadne vybrúsil steny. Časť za linkou dole som len dorovnal, lebo tá nebude vidieť. Počkal som, kým opadne trochu prach a pozametal a povysával dlážku, steny a všetky rohy. Potom som si rozriedil penetrák a napenetroval všetky steny. Maľovať som nemohol, tak som zatiaľ vyakryloval rohy. V týždni som si kúpil v Gipsole novú pištoľ za 10,15 eur. Mali aj umelohmotnú za rovnakú cenu, ale povedali mi, že túto kupujú a je dobrá. Tak som ju hneď vyskúšal a naozaj, ide to s ňou skvele. Urobil som všetky rohy v kuchyni a aj spoje na stene nad ostrovčekom, dokonca aj výklenok. Omnoho lepšie ako s pôvodnou, ktorá sa zasekávala a vytláčala mi tubu na stranu. Potom som sa poumýval, vyhodil odpad a o piatej išiel domov.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára