streda 22. februára 2012

Druhý náter

Dnes som išiel po práci za Šušom a potom hneď na byt. O 18:30 som mal stretnutie v Auparku, tak som chcel vymaľovať aspoň malú izbu.


Na byt som došiel okolo 16:45. Prezliekol som sa, rozrobil farbu a začal natierať. Do farby som dolial trošku vody. Natrel som všetky steny, strop som nerobil. Neostala mi rozriedená farba, ale hlavne už začala byť tma a nie je poriadne vidieť, kde je farba nanesená. Kým svietilo slnko, snažil som sa orientovať podľa odrazu mokrej stopy. Aj tak mám pocit, že to budem musieť natrieť ešte raz, lebo miestami valček úplne neprekryl prvý náter. Ešte som so zvyškom farby a štetcom pretrel rohy a okolo okna a radiátoru. Už to ale vyzerá podstatne lepšie, ale to uvidím až farba vyschne a bude slnečný deň. O 18:15 som sa prezliekol a išiel na stretnutie.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára