piatok 22. októbra 2010

Zdokladovanie

Včera som odniesol potrebné výpisy a dokumenty pre zdokladovanie výdavkov na čerpanie medziúveru pre stavebné sporenie.


Niektoré veci mi sprostredkovateľ vyškrtal, napr. filter do technického vysavača a kotúče na rezanie panelu. Taktiež mi ale vyhodil zálohovú platbu za vizualizáciu a obklady. To už bolo dokopy 520 eur. Zálohové platby vraj nemôžu byť, len konečné faktúry. Potom som mu asi 30 minút vysvetľoval faktúry za sanitu zo Žiliny. Najskôr mi totižto poslali faktúru,kde nebola DPH za umývadlo. Preto som tú DPH doplatil, ale aby som mal o tom doklad, tak mi musel vystaviť faktúru zase. Lenže magor v Žiline neurobil novú faktúru s pôvodným číslom, ale vystavil dve. Jednu na umývadlo, jednu na ostatné veci. No a celé to tam doplietol s úhradami a sprostredkovateľ tomu nerozumel. Nakoniec mi chýbalo niečo okolo 400 eur. Odošle to na centrálu, pričom na žiadosti o zaslanie zvyšných 20% je prehlásenie, že 500 eur ešte je v obehu. teda že som ich minul, ale nemám o tom ešte doklady. Snáď to pochopia a nebudú všetci padnutí na hlavu. Teraz môžem akurát tak čakať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára