štvrtok 7. októbra 2010

Obklad kúpeľňa a Devi

V utorok večer som riešil s Braňom obkladačky v kúpeľni. Rozmýšľali sme nad bielym riešením spojeným s jemnou mozaikou. Nakoniec sme ale vybrali sme riešenie, ktoré sa mne páči. Chcel som to vidieť v reále.


Tak som bol u Soukupa sa pozrieť na Saloni Ceramica - Gradual (pdf). Ide o industriálny šedo-biely štýl, ktorý sa mi bude hodiť k batériam, vani a umývadlu. Vyzerá to fakt dobre. Biela je hladká a štruktúrovaná. Šedá je len štruktúrovaná a maju svetlý odtieň GRIS a tmavý ANTRACITA. V katalógu sú tie farby trošku iné. Ide o krásne obkladačky 30 x 90, takže na zadnú stenu a vaňu vojdu akurát dve vedľa seba. Horšie je, že podlaha k tomu nie je sériová, len odporúčaná. Dlažba je teda veľká 30 x 59. V štúdiu mali dlažbu tmavú antracitovú.

Moja predstava s Braňom bola taká, že niektoré steny budú len omietnuté. Primurovka k WC a za umývadlom bude biela štruktúrovaná, na ktorej vynikne šedá doska a v nej vsadené biele umývadlo. Pračka bude schovaná za bielymi dvierkami. Za vaňou bude len biela stena, zložená z kombinácie štruktúrovanej a hladkej obkladačky. Bočné steny budú len hladké. Vaňa bude mať čelo rovnaké, ako bude podlaha. Preto bola dôležitá svetlo šedá. Ale bohužiaľ hladké sú len biele. Odporúčaná vzorka bola len antracitová. tak som chcel dať vaňu svetlošedú štruktúru zo štúdia, ale Braňo ma odhovoril. Bolo by tam veľa farieb. Škoda, tá svetlá je veľmi pekná a elegantná. Takže nastáva hľadanie podlahy. Pozeral som aj Hornbach, ale tam majú len matnú vzorku. Dnes ráno som si ale všimol, že v katalógu je aj GRID podlaha. Síce je zmienených 30 x 59, ale nevadí. Takže tú tam použijem.

Dnes som mal ísť do štúdia a upresniť vizualizáciu, našťastie aj tam majú Saloni, aj keď na webe ju nemajú. Takže 70 eur  za vizualizáciu mi neprepadne a odpočítajú mi ich z objednávky. Zbehnem tam asi zajtra, nech mi môj nový návrh zapracuje a uvidíme, čo vznikne.

Tu sú katalógové vzorky, ktoré vyzerajú trošku inak ako realita. Preto som tam dal aj nejaké fotky zo štúdia.







Bol som kúpiť aj Devi rohož pre interiérové vykurovanie. Devimat™ je v závislosti od typu vysoká iba 2,3 - 4 mm a inštaluje sa  do vrstvy lepidla na dlažbu a preto nemá prakticky žiadny vplyv na výšku novej podlahy. Nemal by byť teda žiadny problém či potreba upravovať výšku dverí, soklov či zárubní a pod. Budem musieť vysekať malú drážku do betónu na čidlo, ale inak to je v pohode. Časť budem musieť rozpliesť, aby som rohož dal na všetky časti. Rohož 2,5 m2 stála 178,- eur. Kúpil som k nej termostat, vyššiu triedu ako máme teraz doma. Ten stál 139,- eur (nižšia trieda 104, čo nebol podstatný rozdiel). Devireg™ 535 má digitálny display, ale hlavná výhoda je, že má programovateľné režimy. 530 môžem zapnúť a vypnúť, nastaviť teplotu. 535 si môžem nastaviť, že ma kúriť len ráno a večer, inak sa vypne a ešte ďalšie programy. Takže za vykurovanie som zaplatil 317,- eur.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára