piatok 15. októbra 2010

Vaňa je doma

Včera mi dorazila vaňa - konečne. Podlaha je vyliata 


Najskôr som sa bol pozrieť ako mi vyliali nanovo podlahu. Podlaha je súdržná, rovná. Je tam síce prasklina pri kúpeľňových dverách, ale to nie je problém, lebo sa neodúva. V sobotu mi vrátia kľúče. Byt je ale hneď iný, už to začína byť byt.




Potom som čakal s Pištom na vaňu. Chceli sme ísť aj cvičiť, ale chlapík prišiel až o 20:30. Takže sme nikde nešli. Prišiel ten istý moták ako minule. Síce mu to trvalo, než našiel papiere, ktoré mal nájsť, ale nakoniec sme vaňu vyniesli hore aj s nožičkami. Našťastie je akrylátová, takže sa hore niesla v pohode, na rozdiel od tej zliatinovej, pôvodnej. Museli sme len dávať pozor na rohy, nech ju nepoškodíme. Táto etapa so sanitou je ukončená.



Dnes pôjdem za sprostredkovateľom Stavebnej, zdokladovať úver, aby mi poslali zvyšných 20% (najskôr pošlú 80% a po zdokladovaní 100% zvyšných 20%). Potrebujem vrátiť peniaze, lebo som minulý týždeň vyplatil rozdiel za klímu 1300 eur, ktorú mám uskladnenú u dodávateľa (aby mi ju neukradli z garáže). namontujú mi ju, až budem mať vymaľované. Ešte budem mať k dobru 700 eur, čo padne na obklad. Tam čakám na vizualizáciu a nacenenie, čo by mi mali poslať tento týždeň.

Cez víkend pôjdem oškrabať steny, treba sa zbaviť starej maľovky. Musím vypočítať, koľko materiálu mi treba na murovanie. Možno nejaký aj hneď kúpim. A budem umývať schody, zase mám službu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára