utorok 19. októbra 2010

Skrinka

Našiel som novú závesnú skrinku do kúpeľne.


Celkom sa mi pozdáva, aj cena je lepšia ako pôvodná od Edenu. Vyrába ju Kronzi, model ZEN 350 vysoká. S lesklým bielym povrchom aj na korpusoch a farebným pásikom stojí na firemných stránkach 256,60 s DPH. Čo mi ponúka štúdio pôvodnú Lepus Pro bielu s 10% zľavou, tak je cena 266,22 bez DPH. Cenovo mi vyhovuje viac táto skrinka, majú aj 500, ale tá mi príde široká. Dá sa rôzne kombinovať aj na prádlo.




Zvážil by som šedý pásik, čo by sa hodilo aj k celkovému rázu kúpeľky.


Za príplatok 15,21 eur sa dá namontovať do spodnej časti aj látkový kôš na špinavé prádlo.


Ďalšia možnosť je konzola za 64,86 eur, kde sa predné dvierka môžu zafixovať a po odtiahnutí police sa vhodí prádlo dnu.


Zaplatil som zálohu za obkladačky (ešte budem z nich rezať sokle, lebo to vyjde lacnejšie, ako kupovať už narezané) a objednal som aj skrinku lesklú bielu so šedým pásom, len s policami bez koša na prádlo. Dostal som na ňu zľavu 10%, takže ma vyšla o 36 eur lacnejšie ako cez firemny e-obchod. Môžem mesiac čakať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára