utorok 26. októbra 2010

Posun vpred

Včera som bol na stretnutí s obkladačom a večer ma čakala prvá domová schôdza.


S obkladačom sme spolu išli na byt. Je to kontakt od angličtinára. Dušan robí s mramorom, vyštudoval a obkladal v Nemecku, potom v Španielsku. Má rôzne certifikáty a s obkladaním mramoru podniká aj po Európe. Jeho firma Cremarfil ponúka aj mramor, vravel, že mi mohol urobiť cenu 50 eur/m2. Ale ja tak si myslím, že mne by sa tam nehodil. Možno si dám urobiť dosku pod umývadlo do kúpeľne. Každopádne do konca novembra by som mal mať oškrabané omietky v kúpeľni, vyrovnané steny, zamurované dvere, obložené stúpačky, sadrokartónový podhľad a namontovanú vaňu, podlahové vykurovanie. Pred Vianocami by mi obložil komplet kúpeľňu. Cena bude okolo 500 eur, ale viem že to bude kvalitné vzhľadom na to, že obkladám veľkými formátmi.

Večer som mal prvú domovú schôdzu. Z jedným z bodov bolo aj zatepľovanie. Tento rok nedostali dotáciu, preto požiadajú o ňu v januári. V prípade, že sa fond neotvorí, budeme riešiť úver cez niektorú z bánk. Zatepliť by mali PS Stavby, to už vybrala komisia, ktorú stanovili v minulosti. Okrem toho sa odložila výmena stúpačiek v kúpeľni na neskôr. Takže mám o dôvod naviac urobiť obmurovanie len zo sadrokartónu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára